חיבור לחנויות אינטרנטיות
אנחנו משווקים מעל ל10 שנים את מערכת "עתיד erp". המערכת מנהלת את כלל התהליכים העסקיים בחברה.
המערכת היא מודולרית וכוללת בתוכה רכש, מלאי, לקוחות, מכירות, crm, הנהלת חשבונות וכדומה.
החלטנו להתרחב ולתת פתרונות טכנולוגים חכמים ופשוטים עבור חנויות אינטרנטיות, שהיום רוב ההתנהלות היא ידנית או באמצעות תוכנות עזר חיצוניות.
המטרה:
התוסף, מתממשק עם מערכת "עתיד erp". מטרתו לתת שליטה על המלאי, בקרה על הוצאת החשבוניות וסדר וארגון בכל מה שקשור להזמנת הלקוחות מהחנות.
סדר וארגון:
כיום, רוב החנויות האינטרנטיות לא מסונכרנות עם מערכת erp . דבר זה דורש מכם, בעלי החנויות עדכון ידני של מלאי והנפקת חשבוניות דיגיטליות ולאחר מכן שליחתן ללקוחות שרכשו את המוצרים. אם כיום אתם מנהלים באופן ידני או באמצעות תוכנת עזר עצמאית את הזמנות הלקוחות וחסרה לכם שליטה ובקרה על התהליכים הללו, זה במיוחד בשבילכם.
התוצאה:
התוסף שפיתחנו נותן פתרונות לקשיים הללו. התוסף יודע לגרוע מהמלאי כאשר מתבצעת רכישה מהאתר, מנפיקה חשבונית ישר למייל של הלקוח ומבצעת באופן אוטומטי הזמנת לקוח. כך תוכלו לדעת בזמן אמת כמה הזמנות עליכם לספק.